Verhuur, ondersteuning en advies voor ieder evenement

12-02-2019 | Samen

Ik ben zelf geboren en getogen in een klein dorpje dat naast trekkers weinig druk verkeer kent, dat een veilige thuishaven is, een hechte gemeenschap waar je op de ene hoek van de straat je pink hebt gekneusd en op de andere hoek je hele arm al hebt gebroken, je er ‘O, jij bent er ene van.. ‘ bent en waar net als heel Nederland samen een Wereldkampioen huldigt we ook intens meeleven met alle mooie en verdrietige momenten in het leven van onze dorpsgenoten, zelfs als we zijn verhuisd.. voelt het altijd als thuis.

Voor mij is Apeldoorn dan ook bijna een wereldstad.. geheel met een eigen karakter. Centraal gelegen, goed bereikbaar.. heeft een brede economische basis van hoogwaardige bedrijven in diverse sectoren, dus een mooiere uitvalbasis voor ons bedrijf is er niet (vinden we zelf uiteraard). Want de discussie Apeldoorn stad of dorp kennen we allemaal, maar als een goede zakelijke relatie je aandraagt, bij weer een goede relatie van zijn bedrijf dan waan ik me toch even terug naar daar waar ik als klein meisje ben opgegroeid #verbondenheid. De kracht van samenwerken, lokaal ondernemen.. en wie krijgt er geen energie van een project, dat ieder met z’n eigen expertise, tot een succes maakt.

In de wereld van de evenementen, kijkt iedereen in dezelfde agenda met als gevolg dat er toevallig ondanks eigenlijk laagseizoen er drie grote evenementen in een weekend vallen. Het vergt organisatorisch dan ook de nodige voorbereiding, maar we zeggen altijd dan hadden we maar een vak moeten leren.. 😉 Waar we alle neuzen dezelfde kant op laten wijzen en met z’n allen de schouders er onder zetten.. De een ligt in de sneeuw te ploeteren om een tentvloer waterpas te leggen, de ander komt handen tekort om alle ringende telefoons van antwoord te voorzien, de ander zorgt in het soms ontplofte magazijn voor overzicht en weer een ander zorgt voor het coördineren van de juiste mensen op de juiste plek. En er zijn niet veel zaken in het leven die vlekkeloos verlopen, zo ook niet bij ons.. daar kunnen we wel eerlijk in zijn, maar als onze opdrachtgever aan het einde van de streep tevreden is met de geleverde werkzaamheden en we kunnen terug kijken op een succesvol event.. pas dan is ondanks een scheur in de jas, de doorweekte sokken, spierpijn, wallen onder de ogen, de ijskoude handen van het vasthouden van aluminium in de sneeuw, de zweetdruppels van het heen en weer vliegen van hot naar her en het oplossen van brandjes, onze missie meer dan geslaagd.

Deze energie wilde ik even met jullie delen, want we willen allemaal zeggen ‘Ja, ik kan..’, optimistisch en ook dankbaar zijn.. daar krijg jij toch ook een glimlach van op je gezicht? Onbereikbare doelen, die gaan zo lekker lang mee!  Maar zonder uitdaging, geen verandering en geen groei. Zonder feedback kunnen wij niet leren, zonder leren kunnen wij niet groeien.. Ik nodig je uit ons opbouwende kritiek te geven, zodat we samen leren groeien.

Voor opbouwende kritieke en positieve feedback, stuur een e-mail naar judith@tebe.nl!

Feestelijke groeten,

Judith

Nieuwsoverzicht »

  • Advies bij organisatie van evenementen

    Heeft u alles geregeld voor uw evenement? Met meer dan 20 jaar ervaring weten wij wat er bij het organiseren van een evenement komt kijken. Van advies over elektriciteit, sanitaire vergunningen tot aan advies over de benodigde aantallen en/of ruimte. Neem contact op voor advies op maat.

  • Levering, inrichting & opbouw

    Wanneer u geen zorgen wilt over vervoer naar en opbouw op uw evenementenlocatie, schakel dan TéBé in. Wij plaatsen alles voor u op locatie, zodat u zich kunt concentreren op de organisatie van uw evenement.

  • Partyverhuur in onze verhuurshop

    Zelf direct huren doet u in onze verhuurshop. U vindt hier alle partyverhuurmaterialen van glaswerk, tafels en stoelen tot springkussens en een compleet bruin café. Bestel alles voor uw evenement nu in onze verhuurshop.