Verhuur, ondersteuning en advies voor ieder evenement
Bel ons: (055) 540 12 00 | Wij zijn lid van Verhurend Nederland

20-05-2021 | Nieuwe collega gezocht!

Vacature – Binnendienst Medewerk(st)er TéBé Evenementen Service (40 uur)

Wij van TéBé beschikken over een groot assortiment partyverhuur materialen. We onderscheiden ons in de persoonlijke benadering en dienstverlening. Wij helpen klanten graag vinden wat zij nodig hebben voor hun feest of evenement. Bij ons werken doeners, dromers, handige harry’s, toppers, creatievelingen en alles wat er tussen in zit.  En samen met onze opdrachtgevers maken wij de mooiste plannen en zorgt iedereen in z’n eigen vakgebied voor een geweldige uitvoering.

Wij zijn ter uitbreiding van ons team op zoek naar een nieuwe collega. Een collega die gedreven, positief, servicegericht en een echt organisatietalent is. Iemand die flexibel is (lees: snel kan schakelen en stressbestendig) en binnen ons team past.

Wat vinden wij belangrijk?

– Minimaal afgeronde MBO-opleiding.
– Affiniteit met evenementen.
– Goed in Nederlands woord en geschrift.
– Commerciële vaardigheden zijn een pre.
– Bereid om tandje bij te schakelen in het hoogseizoen & mee te draaien in de zaterdagochtendpoule.
– Beschikt over leervermogen om onze verhuursoftware eigen te maken.

Waar bestaan je werkzaamheden zoal uit?
– Verhuren van onze partyverhuur materialen.
– Adviseren van klanten bij het organiseren van het feest of evenement.
– Ontvangen en assisteren klanten aan onze balie.
– Administratieve werkzaamheden.
– Relatiemanagement klanten & leveranciers.
– Marketing & Communicatie.


Wat bieden wij jou?
– Fulltime baan.
– Afwisselend werk, geen dag is hetzelfde.
– Werken binnen een klein en gedreven team.
– Leuke secundaire arbeidsvoorwaarden.
– De functie is per direct beschikbaar.

Wij geloven dat een gezellige werksfeer, hard werken en liefde voor het vak altijd zorgt voor het juiste resultaat. Als jij dat ook gelooft, dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren.

Stuur je sollicitatiebrief (of video) met je cv voor 7 juni naar Judith Aarnink (voor meer vragen over de functie is zij ook bereikbaar 055-5401200)

Nieuwsoverzicht »

  • Advies bij organisatie van evenementen

    Heeft u alles geregeld voor uw evenement? Met meer dan 20 jaar ervaring weten wij wat er bij het organiseren van een evenement komt kijken. Van advies over elektriciteit, sanitaire vergunningen tot aan advies over de benodigde aantallen en/of ruimte. Neem contact op voor advies op maat.

  • Levering, inrichting & opbouw

    Wanneer u geen zorgen wilt over vervoer naar en opbouw op uw evenementenlocatie, schakel dan TéBé in. Wij plaatsen alles voor u op locatie, zodat u zich kunt concentreren op de organisatie van uw evenement.

  • Partyverhuur in onze verhuurshop

    Zelf direct huren doet u in onze verhuurshop. U vindt hier alle partyverhuurmaterialen van glaswerk, tafels en stoelen tot springkussens en een compleet bruin café. Bestel alles voor uw evenement nu in onze verhuurshop.